FinalHeader1200 300

Σύμφωνα με νέα μελέτη

Η γιόγκα και η αερόβια γυμναστική δεν μειώνουν σημαντικά την διαταραχή του ύπνου που βιώνουν οι μεσήλικες γυναίκες με εξάψεις λόγω εμμηνόπαυσης, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of Clinical Sleep Medicine.

Τυχαιοποιημένη μελέτη που έκανε επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου Ουάσινγκτον του Σιατλ έδειξε ότι, ούτε το πρόγραμμα γιόγκα διάρκειας 12 εβδομάδων, είτε το πρόγραμμα αερόβιας γυμναστικής ίδιας διάρκειας επέφεραν στατιστικά σημαντική βελτίωση στη διάρκεια του ύπνου ή την ποιότητα του.

Αν και οι γυναίκες δεν είχαν δυσκολία να αποκοιμηθούν, η διατάραξη του ύπνου ήταν συχνή αρχικά και παρέμεινε και μετά από κάθε πρόγραμμα, με τις συμμετέχουσες να αναγκάζονται να σηκώνονται και να περπατούν κατά τη διάρκεια της νύχτας κατά μέσο όρο για περισσότερα από 50 λεπτά.

Παλαιότερα στοιχεία από την ίδια μελέτη είχαν δείξει ότι η γιόγκα και η αερόβια γυμναστική είχαν μικρή αλλά στατιστικά σημαντική βελτίωση της υποκειμενικά αυτό-αναφερόμενης ποιότητας ύπνου και της σοβαρότητας της αϋπνίας.

«Ωστόσο, η καλύτερη αξιολόγηση των στοιχείων έδειξε ότι οι δύο παρεμβάσεις δεν έχουν σημαντικά αποτελέσματα στον αντικειμενικά αξιολογούμενο ύπνο γυναικών με εξάψεις. Έτσι θα πρέπει να εξετάσουμε άλλες αποτελεσματικότερες παρεμβάσεις για την ανακούφιση της συγκεκριμένης ομάδας», σχολιάζει η κύρια συγγραφέας της μελέτης Ντιανα Ταϊμπι Μπουσαναν, επίκουρη καθηγήτρια Βιο-συμπεριφορικής Νοσηλευτικής και Πληροφορικής Υγείας στο Πανεπιστήμιο Ουάσινγκτον του Σιατλ.

Να σημειωθεί ότι το κλινικό δείγμα αποτελούνταν από 186 μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες με εξάψεις, 40-62 ετών, που βίωναν κατά μέσο όρο 7,3 έως 8 επεισόδια εξάψεων την ημέρα. Οι συμμετέχουσες είχαν χωριστεί τυχαία, είτε να κάνουν γιόγκα, είτε αερόβια γυμναστική με επίβλεψη ή τη συνήθη σωματικής τους δραστηριοποίηση.

Ο ύπνος είχε αξιολογηθεί βάσει στοιχείων από φορητή συσκευή που φορούσαν οι γυναίκες και από ημερολόγια ύπνου. Η μέση διάρκεια του ύπνου αρχικά και μετά από κάθε παρέμβαση ήταν λιγότερη από επτά ώρες.

Μαίρη Μπιμπή

health.in.gr

ΠΑΙΔΙΑ

Νέα σχολική χρονιά . Χρήσιμες συμβουλές από την
  • 11.09.2017
  • 259
Ενούρηση
  • 06.11.2010
  • 9144
Ο παιδικός σταθμός
  • 29.12.2016
  • 864
Γιατί τα φιλιά των γονέων… κάνουν καλό στα παιδιά
  • 22.03.2017
  • 682
Oι φόβοι των παιδιών
  • 06.03.2017
  • 665

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

H επιθυμία απόκτησης παιδιού
  • 16.02.2017
  • 430
Ο ρόλος του πατέρα
  • 16.02.2017
  • 522
Πρέπει να του το πούμε και πότε;
  • 02.05.2017
  • 440
Ο ρόλος της μητέρας
  • 09.03.2017
  • 559
Aνύπαντρη μητέρα
  • 16.02.2017
  • 368

ΕΝΗΛΙΚΕΣ

8 τρόποι για να νικήσετε τη βαρεμάρα
  • 22.03.2017
  • 290
Η αισιοδοξία είναι έμφυτη στην ανθρώπινη φύση
  • 22.03.2017
  • 284
Tα 10 χαρακτηριστικά της αληθινής φιλίας
  • 22.03.2017
  • 441
Πώς να συγχωρέσω τον εαυτό μου;
  • 09.02.2017
  • 223
Πείτε "ευχαριστώ" και σώστε τον γάμο σας
  • 09.02.2017
  • 445

Ψυχολογια - Υγεια

Σας ενδιαφερει

   forwoman logo

Εφηβοι

Τι είναι η ψυχογενής ανορεξία
  • 06.11.2010
  • 6937
Δείτε τι δείχνει μια έρευνα για το χρόνο που
  • 08.02.2017
  • 303
Το πολύ facebook φέρνει κατάθλιψη στους έφηβους
  • 08.02.2017
  • 4057
Τα μηνύματα το βράδυ κρύβουν κινδύνους για τους
  • 08.02.2017
  • 346
Η κατάθλιψη
  • 24.02.2017
  • 405

VIDEO ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΕΞΟΔΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...

Σας απαντα η Α.Καππατου

tip of the day HMEROL small

  • Οκτ 18 2017

    Bοηθήστε το παιδί σας να καταλάβει ότι η μελέτη είναι προσωπικη του υπόθεση. Εσείς θα είστε κοντά του να του εξηγείτε όταν δυσκολεύεται.

Facebook

Δημοσκοπηση

Ποιος είναι ο κυριότερος λόγος που σας οδήγησε στο διαζύγιο ?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά

 

Εγγραφειτε στο Newsletter μας

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο Newsletter της Α.Καππάτου και να λαμβάνετε μηνιαία ενημέρωση για θέματα που σας απασχολούν.

Η Α.Καππατου στα social media

strogili photo kappatou

joomla social media module