FinalHeader1200 300

Σύμφωνα με νέα μελέτη

Η γιόγκα και η αερόβια γυμναστική δεν μειώνουν σημαντικά την διαταραχή του ύπνου που βιώνουν οι μεσήλικες γυναίκες με εξάψεις λόγω εμμηνόπαυσης, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of Clinical Sleep Medicine.

Τυχαιοποιημένη μελέτη που έκανε επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου Ουάσινγκτον του Σιατλ έδειξε ότι, ούτε το πρόγραμμα γιόγκα διάρκειας 12 εβδομάδων, είτε το πρόγραμμα αερόβιας γυμναστικής ίδιας διάρκειας επέφεραν στατιστικά σημαντική βελτίωση στη διάρκεια του ύπνου ή την ποιότητα του.

Αν και οι γυναίκες δεν είχαν δυσκολία να αποκοιμηθούν, η διατάραξη του ύπνου ήταν συχνή αρχικά και παρέμεινε και μετά από κάθε πρόγραμμα, με τις συμμετέχουσες να αναγκάζονται να σηκώνονται και να περπατούν κατά τη διάρκεια της νύχτας κατά μέσο όρο για περισσότερα από 50 λεπτά.

Παλαιότερα στοιχεία από την ίδια μελέτη είχαν δείξει ότι η γιόγκα και η αερόβια γυμναστική είχαν μικρή αλλά στατιστικά σημαντική βελτίωση της υποκειμενικά αυτό-αναφερόμενης ποιότητας ύπνου και της σοβαρότητας της αϋπνίας.

«Ωστόσο, η καλύτερη αξιολόγηση των στοιχείων έδειξε ότι οι δύο παρεμβάσεις δεν έχουν σημαντικά αποτελέσματα στον αντικειμενικά αξιολογούμενο ύπνο γυναικών με εξάψεις. Έτσι θα πρέπει να εξετάσουμε άλλες αποτελεσματικότερες παρεμβάσεις για την ανακούφιση της συγκεκριμένης ομάδας», σχολιάζει η κύρια συγγραφέας της μελέτης Ντιανα Ταϊμπι Μπουσαναν, επίκουρη καθηγήτρια Βιο-συμπεριφορικής Νοσηλευτικής και Πληροφορικής Υγείας στο Πανεπιστήμιο Ουάσινγκτον του Σιατλ.

Να σημειωθεί ότι το κλινικό δείγμα αποτελούνταν από 186 μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες με εξάψεις, 40-62 ετών, που βίωναν κατά μέσο όρο 7,3 έως 8 επεισόδια εξάψεων την ημέρα. Οι συμμετέχουσες είχαν χωριστεί τυχαία, είτε να κάνουν γιόγκα, είτε αερόβια γυμναστική με επίβλεψη ή τη συνήθη σωματικής τους δραστηριοποίηση.

Ο ύπνος είχε αξιολογηθεί βάσει στοιχείων από φορητή συσκευή που φορούσαν οι γυναίκες και από ημερολόγια ύπνου. Η μέση διάρκεια του ύπνου αρχικά και μετά από κάθε παρέμβαση ήταν λιγότερη από επτά ώρες.

Μαίρη Μπιμπή

health.in.gr

ΠΑΙΔΙΑ

Oι φόβοι των παιδιών
  • 06.03.2017
  • 69
Μεγαλώνοντας παιδιά αθλητές
  • 16.06.2017
  • 77
Ύπνος
  • 06.11.2010
  • 6423
Ο παιδικός σταθμός
  • 29.12.2016
  • 168
Το άγχος αποχωρισμού
  • 15.02.2017
  • 31

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Ο ρόλος του πατέρα
  • 16.02.2017
  • 127
Aνύπαντρη μητέρα
  • 16.02.2017
  • 78
H επιθυμία απόκτησης παιδιού
  • 16.02.2017
  • 120
Συνέντευξη της κας Καππάτου για τη μητρότητα
  • 30.11.-0001
  • 3630
Υιοθετημένο παιδί
  • 16.02.2017
  • 83

ΕΝΗΛΙΚΕΣ

Ο δρόμος για την αυτοεκτίμηση
  • 09.02.2017
  • 80
Βάλτε στόχους και ζήστε περισσότερο
  • 07.02.2017
  • 92
Ανατρέψτε τα στερεότυπα για τον γάμο
  • 09.02.2017
  • 83
Η αισιοδοξία είναι έμφυτη στην ανθρώπινη φύση
  • 22.03.2017
  • 50
Tα 10 χαρακτηριστικά της αληθινής φιλίας
  • 22.03.2017
  • 39

Ψυχολογια - Υγεια

Σας ενδιαφερει

   forwoman logo

Εφηβοι

Ο ντροπαλός έφηβος
  • 20.03.2017
  • 47
Υπερβολική ή προβληματική χρήση του διαδικτύου
  • 06.11.2010
  • 5859
Διαταραχές στη πρόσληψη τροφής
  • 24.02.2017
  • 60
Tι σημαίνει το σχολείο για τους εφήβους
  • 23.02.2017
  • 76
Γιατί έχει άγχος;
  • 13.01.2014
  • 9892

VIDEO ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΕΞΟΔΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...

Σας απαντα η Α.Καππατου

tip of the day HMEROL small

  • Ιουν 24 2017

    Το μεγαλύτερο ψέμα ότι δε συμβιβαστήκαμε ούτε μια φορά και η μεγαλύτερη αλήθεια ότι ακόμα το κουβαλάμε μέσα μας...

Facebook

Δημοσκοπηση

Ποιος είναι ο κυριότερος λόγος που σας οδήγησε στο διαζύγιο ?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά

 

Εγγραφειτε στο Newsletter μας

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο Newsletter της Α.Καππάτου και να λαμβάνετε μηνιαία ενημέρωση για θέματα που σας απασχολούν.

Η Α.Καππατου στα social media

strogili photo kappatou

joomla social media module