FinalHeader1200 300

Σύμφωνα με νέα μελέτη

Η γιόγκα και η αερόβια γυμναστική δεν μειώνουν σημαντικά την διαταραχή του ύπνου που βιώνουν οι μεσήλικες γυναίκες με εξάψεις λόγω εμμηνόπαυσης, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of Clinical Sleep Medicine.

Τυχαιοποιημένη μελέτη που έκανε επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου Ουάσινγκτον του Σιατλ έδειξε ότι, ούτε το πρόγραμμα γιόγκα διάρκειας 12 εβδομάδων, είτε το πρόγραμμα αερόβιας γυμναστικής ίδιας διάρκειας επέφεραν στατιστικά σημαντική βελτίωση στη διάρκεια του ύπνου ή την ποιότητα του.

Αν και οι γυναίκες δεν είχαν δυσκολία να αποκοιμηθούν, η διατάραξη του ύπνου ήταν συχνή αρχικά και παρέμεινε και μετά από κάθε πρόγραμμα, με τις συμμετέχουσες να αναγκάζονται να σηκώνονται και να περπατούν κατά τη διάρκεια της νύχτας κατά μέσο όρο για περισσότερα από 50 λεπτά.

Παλαιότερα στοιχεία από την ίδια μελέτη είχαν δείξει ότι η γιόγκα και η αερόβια γυμναστική είχαν μικρή αλλά στατιστικά σημαντική βελτίωση της υποκειμενικά αυτό-αναφερόμενης ποιότητας ύπνου και της σοβαρότητας της αϋπνίας.

«Ωστόσο, η καλύτερη αξιολόγηση των στοιχείων έδειξε ότι οι δύο παρεμβάσεις δεν έχουν σημαντικά αποτελέσματα στον αντικειμενικά αξιολογούμενο ύπνο γυναικών με εξάψεις. Έτσι θα πρέπει να εξετάσουμε άλλες αποτελεσματικότερες παρεμβάσεις για την ανακούφιση της συγκεκριμένης ομάδας», σχολιάζει η κύρια συγγραφέας της μελέτης Ντιανα Ταϊμπι Μπουσαναν, επίκουρη καθηγήτρια Βιο-συμπεριφορικής Νοσηλευτικής και Πληροφορικής Υγείας στο Πανεπιστήμιο Ουάσινγκτον του Σιατλ.

Να σημειωθεί ότι το κλινικό δείγμα αποτελούνταν από 186 μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες με εξάψεις, 40-62 ετών, που βίωναν κατά μέσο όρο 7,3 έως 8 επεισόδια εξάψεων την ημέρα. Οι συμμετέχουσες είχαν χωριστεί τυχαία, είτε να κάνουν γιόγκα, είτε αερόβια γυμναστική με επίβλεψη ή τη συνήθη σωματικής τους δραστηριοποίηση.

Ο ύπνος είχε αξιολογηθεί βάσει στοιχείων από φορητή συσκευή που φορούσαν οι γυναίκες και από ημερολόγια ύπνου. Η μέση διάρκεια του ύπνου αρχικά και μετά από κάθε παρέμβαση ήταν λιγότερη από επτά ώρες.

Μαίρη Μπιμπή

health.in.gr

ΠΑΙΔΙΑ

Oι φόβοι των παιδιών
  • 06.03.2017
  • 268
Μεγαλώνοντας παιδιά αθλητές
  • 16.06.2017
  • 259
Κοιμήσου στο κρεβάτι σου!
  • 18.10.2011
  • 5741
Ο παιδικός σταθμός
  • 29.12.2016
  • 416
Απευθυνθείτε σε ειδικό
  • 20.03.2017
  • 187

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Aνύπαντρη μητέρα
  • 16.02.2017
  • 206
H επιθυμία απόκτησης παιδιού
  • 16.02.2017
  • 265
Ο ρόλος της μητέρας
  • 09.03.2017
  • 327
Συνέντευξη της κας Καππάτου για τον μπαμπά….
  • 07.11.2011
  • 2283
Πρέπει να του το πούμε και πότε;
  • 02.05.2017
  • 224

ΕΝΗΛΙΚΕΣ

Ο δωδεκάλογος του θυμού
  • 07.02.2017
  • 214
Ο δρόμος για την αυτοεκτίμηση
  • 09.02.2017
  • 249
Πείτε "ευχαριστώ" και σώστε τον γάμο σας
  • 09.02.2017
  • 218
Πιο υγιείς όσοι ανήκουν σε κοινωνικές ομάδες
  • 22.03.2017
  • 125
Tα 10 χαρακτηριστικά της αληθινής φιλίας
  • 22.03.2017
  • 190

Ψυχολογια - Υγεια

Σας ενδιαφερει

   forwoman logo

Εφηβοι

Tα χαρακτηριστικά της καλής επικοινωνίας με τον
  • 07.03.2017
  • 178
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου
  • 06.11.2010
  • 4004
Οι έφηβοι δυσκολεύονται να καταλάβουν αν το βάρος
  • 08.02.2017
  • 127
Τα μηνύματα το βράδυ κρύβουν κινδύνους για τους
  • 08.02.2017
  • 151
Η κατάθλιψη
  • 24.02.2017
  • 190

VIDEO ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΕΞΟΔΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...

Σας απαντα η Α.Καππατου

tip of the day HMEROL small

  • Αυγ 18 2017

    Επιστρατεύστε το χιούμορ σας. Γάλλοι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι όταν οι ενήλικες χρησιμοποιούμε το χιούμορ για να διδάξουμε κάτι στα νήπια, αυτά καταφέρνουν να ανταποκριθούν καλύτερα στις νέες γνώσεις.

Facebook

Δημοσκοπηση

Ποιος είναι ο κυριότερος λόγος που σας οδήγησε στο διαζύγιο ?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά

 

Εγγραφειτε στο Newsletter μας

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο Newsletter της Α.Καππάτου και να λαμβάνετε μηνιαία ενημέρωση για θέματα που σας απασχολούν.

Η Α.Καππατου στα social media

strogili photo kappatou

joomla social media module