FinalHeader1200 300

Η δύσκολη κουβέντα με τη δασκάλα για τη συμπεριφορά του παιδιού

Και έρχεται εκείνη η άβολη στιγμή που η δασκάλα του παιδιού θέλει να σας μιλήσει για τη συμπεριφορά του στο σχολείο και δεν ξέρετε πόσο άσχημα μπορεί να είναι όσα θα ακούσετε. Το θέμα είναι τι μπορείτε να κάνετε για να μη δίνει στο εξής δικαιώματα!

Είναι δεδομένο ότι θα νιώσετε αμηχανία και μόνο που θα ακούσετε τη δασκάλα να σας λέει κάτι τέτοιο, όμως θα πρέπει να ξεπεράσετε το αρχικό σοκ και να ανταποκριθείτε με προθυμία στο κάλεσμά της.

Μην πάτε προκατειλημμένοι στη συνάντηση μαζί της και δώστε βαρύτητα στα λεγόμενά της, αφού δεν υπάρχει περίπτωση να σας πει ψέματα ή υπερβολές. Για να έφτασε σε σημείο να σας μιλήσει, σημαίνει ότι κάτι σημαντικό έχει να σας πει.

Ακόμα κι αν σας στενοχωρήσουν όσα θα ακούσετε, μην αντιδράσετε έντονα, παρά κάντε ερωτήσεις για να βεβαιωθείτε ότι κατανοήσατε σωστά τα λεγόμενά της και ζητήστε να σας πει πώς θα μπορούσατε να βοηθήσετε υπέρ της λύσης του προβλήματος.

Εκτός από τη συζήτηση με τη δασκάλα, θα πρέπει να ακολουθήσει μια ακόμα με το ίδιο το παιδί όταν γυρίσετε σπίτι. Κι αν τη συγκεκριμένη μέρα δεν είναι ήρεμο για κάτι τέτοιο, επιλέξτε άλλη στιγμή.

Ρωτήστε το με ηρεμία γιατί φέρεται ή φέρθηκε έτσι στο σχολείο και προσπαθήστε να εξαντλήσετε τις πιθανότητες η συμπεριφορά του να οφείλεται από δικά σας λάθη ή παραλείψεις τη δεδομένη περίοδο.

Τέλος, βάλτε το παιδί στη θέση του άλλου παιδιού που πείραξε ώστε, μέσω της ενσυναίσθησης, να κατανοήσει πόσο άσχημα το έκανε να νιώσει.

Προσοχή όμως, γιατί αυτό πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο που να μη νιώσει τύψεις, οπότε αν δεν είσαστε σίγουροι για την ενδεδειγμένη διατύπωση, αποφύγετέ το.

newsbeast.gr

Εγγραφειτε στο Newsletter μας

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο Newsletter της Α.Καππάτου και να λαμβάνετε μηνιαία ενημέρωση για θέματα που σας απασχολούν.

Η Α.Καππατου στα social media

strogili photo kappatou

Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή