FinalHeader1200 300

6 tips για να έχεις φουλ ενέργεια όλη μέρα με ένα σνακ

Η ενέργεια είναι από τα πιο σημαντικά και απαραίτητα πράγματα για να λειτουργούμε σωστά μέσα στην ημέρα.

Κατά το απόγευμα, όμως, συνήθως η ενέργειά μας πέφτει.

Το τι τρώμε παίζει σημαντικό ρόλο στην ενέργεια και την απόδοσή μας.

Μπορεί ένας μεσημεριανός ύπνος να βοηθήσει, όμως τα σνακ που επιλέγουμε μέσα στην ημέρα είναι αυτά που κάνουν την διαφορά.

Η σωστή ώρα

Μετά το πρωινό ή το γεύμα, το στομάχι χρειάζεται 3-5 ώρες για την πέψη της τροφής. Αν το επόμενο γεύμα σου είναι μετά από 5 ώρες, διάλεξε ένα σνακ. Διαφορετικά, θα νιώσεις μια πτώση στην ενέργειά σου και στην συγκέντρωση.

Το σωστό σνακ

Το σνακ δεν είναι μόνο αυτό που «μασουλάμε». Μπορείς να πιεις χυμούς ή smoothies με φρούτα και λαχανικά, που έχουν βιταμίνες Α και C. Είναι χορταστικά και δίνουν πολύ ενέργεια.

Πρωτεΐνη

Ξέρουμε ήδη ότι ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, μας κρατά χορτάτους όλη μέρα. Ακόμη, τα αμινοξέα, σε αντίθεση με την ζάχαρη, δεν μπλοκάρουν τους νευρώνες που μας κρατούν ξύπνιους.

Ολικής άλεσης

Οι υδατάνθρακες ανεβάζουν την ενέργεια και στην συνέχεια την ρίχνουν. Αντιθέτως, προτίμησε σνακ ολικής άλεσης. Χρειάζονται περισσότερη ώρα για να τα πέψει ο οργανισμός και θα σου δώσουν περισσότερη ετοιμότητα.

Σωστή επιλογή για το μέλλον

Προσπάθησε να κάνεις καλύτερες επιλογές στο μέλλον, όσον αφορά στα σνακ. Ξεφορτώσου τις ανθυγιεινές επιλογές και επέλεξε κάτι που δεν θα σε κάνει να πεινάσεις.

Μίνι γεύμα

Προσποιήσου ότι το σνακ είναι ένα μικρό γεύμα. Τότε θα επιλέξεις τροφές με θρεπτικά συστατικά, όπως φρούτα και λαχανικά που δεν θα σε ρίξουν αργότερα.

bovary.gr

Εγγραφειτε στο Newsletter μας

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο Newsletter της Α.Καππάτου και να λαμβάνετε μηνιαία ενημέρωση για θέματα που σας απασχολούν.

Η Α.Καππατου στα social media

strogili photo kappatou

Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερα Αποδοχή