Εκτύπωση άρθρου

«Πρωταθλητές» στα SMS οι Ευρωπαίοι
Πρώτοι στο Facebook από το κινητό οι Αμερικανοί και στη χρήση εφαρμογών οι Ιάπωνες

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Οι Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για να στείλουν γραπτά μηνύματα και να ακούσουν μουσική. Οι Αμερικανοί για να δουν το προφίλ τους στο Facebook και να επικοινωνήσουν μέσω instant messaging και οι Ιάπωνες για να «σερφάρουν» στο Web και να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές.

Έρευνα της εταιρείας ComScore για τη χρήση φορητών συσκευών με πρόσβαση στο Ίντερνετ «χαρτογράφησε» τις «φυλές» των χρηστών σε όλο τον κόσμο, καταδεικνύοντας ότι η αγορά του mobile Internet γνωρίζει διεθνώς τεράστια άνθηση και αποτελεί το νέο πεδίο «μάχης» των εταιρειών.

«Πρωταθλητές» στο mobile Internet οι Ιάπωνες

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Ιάπωνες κάτοχοι smartphones (κινητά τηλέφωνα με διαδικτυακές εφαρμογές) χρησιμοποιούν το Ίντερνετ στο κινητό περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο λαό.

Οι Ευρωπαίοι κάτοχοι κινητών στέλνουν και λαμβάνουν τα περισσότερα γραπτά μηνύματα (SMS), ενώ οι Αμερικανοί κρατούν τα σκήπτρα στο Facebook, στο Twitter και στις εφαρμογές instant messaging, όπως το MSN και το Yahoo Messenger.

Στην Ιαπωνία, περισσότεροι από επτά στους δέκα χρήστες κινητής τηλεφωνίας (ποσοστό 75%) πλοηγούνται στον Παγκόσμιο Ιστό, «κατεβάζουν» περιεχόμενο ή χρησιμοποιούν εφαρμογές (apps).

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, μόνο το 43,7% των χρηστών κάνει downloading ή χρησιμοποιεί apps, ενώ στην Ευρώπη το ποσοστό πέφτει στο 38,5%.

Επιπλέον, οι Ιάπωνες χρήστες χρησιμοποιούν το κινητό για να ελέγξουν τα email τους (54%), ενώ στις ΗΠΑ οι χρήστες έρχονται πρώτοι στο instant messaging από το κινητό, με ποσοστό 17%.

Στην Ευρώπη προτιμούν τα SMS

Οι Ευρωπαίοι είναι οι πιο «φανατικοί» των γραπτών μηνυμάτων (σε ποσοστό 81,7%) και ακολουθούν οι Αμερικανοί με 66,8% και οι Ιάπωνες με 40,1%.

Το 21,3% των Αμερικανών χρησιμοποιεί smartphone για να μπει σε blogs ή sites κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ιαπωνία είναι 17% και στην Ευρώπη 14,7%.

Ακόμη, οι Ιάπωνες χρήστες είναι πιο πιθανό να τραβήξουν φωτογραφίες (63%) και να παρακολουθήσουν τηλεόραση ή ταινίες (22%) από το κινητό τους. Οι Ευρωπαίοι είναι περισσότερο πιθανό να ακούσουν μουσική (24,2%) ή να παίξουν παιχνίδια (24,1%).

Πρώτο το Facebook στα social media

Το Facebook είναι ο «ηγέτης» των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης -όσον αφορά στην πρόσβαση από κινητό- τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη, ενώ η ιστοσελίδα Mixi έρχεται πρώτη στην Ιαπωνία. Το Twitter είναι το μοναδικό κοινωνικό δίκτυο που κατατάσσεται στην πρώτη τετράδα και στις τρεις αγορές.

Η έρευνα έδειξε, επίσης, ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι εκτός ΗΠΑ δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο mobile Internet, θέλοντας να προσελκύσουν νέους πελάτες.

Τουλάχιστον το 90% των εταιρειών στην Ινδία, την Ισπανία και τη Βραζιλία παρέχουν πρόσβαση στο Ίντερνετ από το κινητό, ενώ το ποσοστό στις ΗΠΑ πέφτει στο 60 – 70%, κυρίως λόγω της ανησυχίας των εταιρειών ότι οι πιθανές παραβιάσεις ασφάλειας θα οδηγήσουν σε επιβολή προστίμων από τις αρμόδιες Αρχές.

«Η χρήση φορητών συσκευών εξακολουθεί να αυξάνεται σε όλο τον κόσμο, οδηγούμενη από την τεχνολογία που εξελίσσεται και από τον αυξανόμενο αριθμό των επιλογών περιεχομένου. Εξετάζοντας τις κατά τόπους αγορές, παρατηρούμε δραματικές διαφορές στην αποδοχή των εταιρειών από τους καταναλωτές και τη συμπεριφορά των χρηστών», δήλωσε ο Μαρκ Ντόνοβαν, αντιπρόεδρος του τομέα φορητών συσκευών της comScore.

«Οι διαφορές είναι ακόμα πιο έντονες από ό,τι στην πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω υπολογιστών, λόγω της πολύπλοκης φύσης των κινητών – συμπεριλαμβανομένων των διαφόρων δυνατοτήτων των συσκευών, των λειτουργικών συστημάτων και των μεθόδων πρόσβασης στο περιεχόμενο», πρόσθεσε ο κ. Ντόνοβαν.

Στην έρευνα της comScore συμμετείχαν εκατοντάδες χρήστες κινητών τηλεφώνων από 13 ετών και πάνω σε Ιαπωνία, Ευρώπη και Αμερική.

Τα Νέα

Copy link
Powered by Social Snap