kinito buling
Εκτύπωση άρθρου

Μία έρευνα που έγινε από το journal of Business Ethics δείχνει πώς η ανθρώπινη συμπεριφορά διαφέρει όταν στέλνουμε ένα μήνυμα ή ακόμα και όταν κάνουμε βίντεοκλήση.

Στο πείραμα 140 άτομα χωρισμένα σε ζευγάρια υποδύονταν έναν χρηματιστή και έναν αγοραστή αντίστοιχα. Ο χρηματιστής έπρεπε να ξεπουλήσει μία μετοχή που βρισκόταν σε πτώση.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι τείνουν να λένε πιο εύκολα ψέματα όταν στέλνουν κάποιο γραπτό μήνυμα, ενώ αντίθετα όταν συνομιλούν σε μία βίντεοκλήση είναι πιο ειλικρινείς.

Όπως διαπιστώθηκε στο τέλος, οι άνθρωποι ήταν πιο ενοχλημένοι όταν δέχονταν ένα ψέμα σε γραπτό μήνυμα παρά σε μία συνομιλία. Τονίζουν επίσης πώς το να στέλνουν μηνύματα θεωρείται από τους ίδιους ως μία πιο “χαλαρή” μορφή επικοινωνίας.

COSMO.GR

Copy link
Powered by Social Snap