kinito smartphone
Εκτύπωση άρθρου


Κύριοι, ξεχάστε τα τριαντάφυλλα και τις σοκολάτες. Εάν θέλετε να «σκλαβώσετε» την καρδιά της καλής σας την εφετινή ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, περισσότερες πιθανότητες έχετε να το επιτύχετε προσφέροντάς της ένα smartphone ή notebook.

Και μην βιασθείτε να αναζητήσετε τη ροζ έκδοσή του: οι σύγχρονες γυναίκες πιότερο ασχολούνται με το βάρος του (όσο πιο ελαφρύ, τόσο το καλύτερο) και την ευκολία στη χρήση, παρά με το χρώμα του.

Αυτά είναι τα κύρια συμπεράσματα μιας νέας δημοσκόπησης, την οποία πραγματοποίησε η Εταιρεία Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών (CEA) των ΗΠΑ.

Όπως έδειξε, το ενδιαφέρον των γυναικών για την τεχνολογία έχει αυξηθεί σημαντικά την τελευταία πενταετία, με οκτώ στις δέκα γυναίκες να λένε πως ενδιαφέρονται γι’ αυτά.

Το ποσοστό αυτό είναι κατά 10% αυξημένο σε σύγκριση με το αντίστοιχο που είχε καταγράψει ανάλογη δημοσκόπηση του 2007.

Επιπλέον, οι έξι στις δέκα είναι αυτές που «ξεσηκώνουν» τον σύντροφό τους για να αγοράσουν ένα καταναλωτικό ηλεκτρονικό προϊόν ή έστω συμμετέχουν στην αγορά του.

Άντρες και γυναίκες, πάντως, εκτιμούν πως ένας είναι ο καθοριστικός παράγοντας κατά την επιλογή των προϊόντων: η τιμή τους. Έπονται η ευκολία στη χρήση, τα χρόνια της εγγύησης και η πολυπλοκότητα των εφαρμογών του.

Για τις γυναίκες, σημαντικό είναι επίσης το μέγεθος και το βάρος, με τα οποία δεν πολυασχολούνται οι άντρες. Αντιθέτως, το χρώμα του προϊόντος είναι ένας από τους τελευταίους παράγοντες που τις απασχολούν.

«Ξεχάστε το ροζ. Οι γυναίκες δεν επιθυμούν να προμηθεύονται προϊόντα που μοιάζουν πολύ γυναικεία. Προτιμούν απλώς τις ελαφριές συσκευές που ταιριάζουν στα μικρότερα χέρια και σώματά τους», δήλωσε η κυρία Τζέσικα Μπουθ, μάνατζερ Στρατηγικής Έρευνας στην CEA.

«Η σύγχρονη γυναίκα παίζει πολλούς ρόλους, είναι ταυτοχρόνως μητέρα, σύζυγος και επαγγελματίας καριέρας, και έτσι τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα που επιτελούν πολλές λειτουργίες της είναι απαραίτητα».

Ποια είναι τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα που θεωρούν ως πιο προσωπικά οι γυναίκες; Οτιδήποτε αφορά τις νεώτερες και κινητές τεχνολογίες, όπως τα e-readers, τα notebook και τα «έξυπνα» κινητά, σύμφωνα με την δημοσκόπηση.

Αντιθέτως, προϊόντα όπως τηλεοράσεις και DVD player εκλαμβάνονται ως πιο «οικογενειακά», αφού μοιραία θα τα μοιράζονται με τους υπόλοιπους συγκατοίκους τους στο σπίτι.
Επιμέλεια: Ρούλα Τσουλέα

Πηγή : Web Only

Τα Νέα

Copy link
Powered by Social Snap